Google+ si tagurile fotografiilor

Thursday, October 20, 2011

Ieri am primit invitatie pe Google Plus de la un prieten si fiecare ne aranjam profilul, prietenii pe cercuri. La un moment dat am primit pe mail notificare ca am fost etichetat intr-o fotografie dintr-un album al acelui prieten. Am avut acces sa vizualizez intregul album, care avea vizibilitate limitat. Insa nu am avut drepturi sa distribui fotografiile acelui album, iar cat despre etichetare, doar sa ma etichetez pe mine,
nu alte persoane.
Deci, o prima remarca, daca ai un album privat de fotografii, la el vor avea acces si persoanele pe care le etichetam din acel album, bineinteles avand restrictii de limitare si de etichetare doar pentru ei insisi.

0 comments:

About This Blog

Lorem Ipsum

  © Free Blogger Templates Columnus by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP